Att må dåligt fast ändå inte.

Min kropp mår verkligen inte bra.
Har väl den vanliga förkylningen med feber som gör att alla muskler gör ont, huvudet gör ont, halsen kliar, näsan rinner och kroppstemperaturen vägrar hålla sig normal.
Aa, svinigt kul är det...
Annars är det bra ändå. Jobbigaste med att vara sjuk är det här med att ta det lugnt oså.
"Kommer jag vara sjuk nu i helgen?", så tänker jag också.
Jag vill verkligen inte ligga hemma och bara ha tråkigt, men man måste tänka på hälsan också.
Blir även lättare på dåligt humör när jag är sjuk.
Känns jobbigt att va bland folk också, de vill ju inte bli smittade, det hade jag själv inte velat bli.
Är överdrivet respektfull ibland, eller hur man nu säger.
Ibland glömmer jag tänka efter, då kan jag skämmas efteråt. Typ när någon påpekar att det man gjorde inte var särskilt smart och liknande.
 
Aja, kan någon tänkas ha filmtips? Eller tips på bra serier?
Tack på förhand:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: